سه روز دیگر فرشته ها سبد سبد شاخ گلی میارن تو دستاشون شکوفه و گل های رز میارن فرشته ها دوس دارن یکی شدنمونو خدا مارو دوس داره باهم بودنمونو اینم که شد هدیه شاخی گلی جدیده دوستت دارم همیشه عاشقتم مگه نمیشه؟نه نمیشه نه نمیشه من زهرا رو دوست دارم براش جونم میزارم براش نفس میزارم براش دلم میزارم زهراجون قشنگه با دنیا خوب میجنگه من زهرارو دوس دارم براشم بوس میفرستم اوووووووووووووووووووووووووم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس اووووووووووووووووووووووووووووووووووم اوووووووووووووووووووووووووم رو لبات خوشگلم سالگرد یکی شدنمون مبارک مبارک گیلیلیلی انشالله تا اخرش همینجوری پایدار پایداراز طرف اقاتون سعید دوس دار همیشگیت zs دو زوج بی نهایت :)