جز تو کسی ، یار تنهایی های من نیست...
روشنایی شب های منی...
جزتو کسی،در اسمان من نور مهتاب...
نیست!
اقاییم ؟
همیشه در هر لحظه بفکرتم
میدونم تو هم در هر لحظه بفکرمی
ممنونم اقاییم ک با انگشتان نازت اسم دوتامونو روی شن نوشتی
خوشحالم ک هر لحظه بفکرمی.
ای تنها بهونه ی زندگیم
خییلییییییییییییییییی دوستت دارمممممممم
دیوانه وار دیوونتم.
z:s


![]()
ما را در سایت زهرای من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54